Reactivació Comercial i Efectivitat en Vendes

Amb aquest Programa, s’obté visió estratègica i perspectiva, que permet dissenyar perspectives noves més idònies, davant entorns complexos; i, per altra banda, es profunditza en adquirir tàctiques concretes, per a ser més eficaç.

PRESENTACIÓ

El programa aporta enfocaments, estratègies, tècniques noves i eines que donen resposta a interrogants i obstacles en els desafiaments comercials.

Facilita una visió actual sobre les claus de l’éxit tant en els negocis com en la competitivitat dels professionals de la venda. Amb una orientació eminentment pràctica, està enfocat en aportar fins a 12 recursos y tècniques de vendes d’utilitat. Els assistents podran personalitzar-lo segons les prioritats de les seves empreses i els seus contextos.

S’obté visió estratègica i perspectiva, que permet dissenyar perspectives noves més idònies, davant entorns complexos; i, per altra banda, es profunditza en adquirir tàctiques concretes, per a ser més eficaç.

OBJECTIUS

• Facilitar enfocaments idonis per a cada negoci, i millorar la nostra proposta de valor al mercat
  • Conèixer les decisions de Marketing, Atracció i Apropament que ens demana l’entorn actual
  • Aportar tècniques de venda més avançades que augmenten les nostres ràtios de conversió

VALORS DISTINTIUS

El programa ha sigut testat i valorat amb èxit per nombrosos comercials amb experiència que demanden nous enfocaments i tècniques.

Innovador.  Accés a models exclusius y noves tècniques de venda adaptades al context híbrid.

Impacte immediat. S’aporten metodologies i tècniques que han d’aplicar-se des del primer moment en l’activitat comercial.

METODOLOGIA

Sessions molt pràctiques enfocades a donar resposta i solucions als equips comercials.

El programa consta de 10 sessions de 3 hores, programades setmanalment.

ACREDITACIÓ

Certificat d'Assistència, equivalent a 30 hores, expedit per l'Institut de Formació Contínua IL3-UB i dissenyat segons les directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior.

DIRIGIT A

El programa ha sigut testat y valorat amb èxit per nombrosos comercials amb experiència que demanden nous enfocaments y tècniques.

En general per a qualsevol perfil de la força de vendes: comercials, Gestors de clients, Key Account Manager, Caps de venda…, podent adaptar el programa a les necessitats de cada col·lectiu.

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

• ACREDITACIÓ, MODALITAT I IDIOMA

• Acreditació: Certificat d’assistència
      • Modalitat: Presencial
      • Idioma: Castellà
    • HORES BONIFICABLES

• Hores bonificables: 30 h

• Bloc 1

Donar resposta, referents i eines a:

1.1 ¿Quins són els models de negoci “comercials” més exitosos?
      Profunditzar en exemples pràctics reals d’empreses mitjanes que no són les de sempre (Apple, Amazon...)
      1.2 ¿Com fer-ho en els nostres negocis? Enfocaments idonis
      1.3 ¿Quines han de ser les decisions i eines de Marketing Estratègic en els temps actuals?
      1.4 Enfocament i sinergia de Marketing + Comercial
      1.5 Models d’Orientació al Client. Com plantejar un Pla de Customer Experience
      1.6 Relevancia de les Automatitzacions i Medicions ¿Quines podem dur a terme?
    • Bloc 2

2.1 Decisions crítiques de Marca i Presencia
      2.2 Importància i potenciació de la Credibilitat
      2.3 Com implementar un bon Marketing InBound per a negocis amb pocs recursos
      2.4 Estratègies y Accions d’Atracció de Clients
      2.5 Empoderament de la nostra Proposta de Valor
      2.6 Missatges més poderosos y diferenciadors. Estratègies i Plans de Comunicació
    • Bloc 3

Donar resposta, referents i eines a:

3.1 Conèixer els enfocaments i processos de venda a aplicar en contextos complexos
      3.2 ¿Per què posar en marxa un Sales Inbound per als comercials? I ¿Com es fa?
      3.3 Gestió Eficaç de la nostra Cartera de Clients. Estratègia, Prioritats i Recursos
      3.4 Com podem millorar les nostres Prospeccions Comercials.
      Apropament comercial més eficaç
      3.5 Convertir més. Innovar en Técniques de Venda més eficaces
      (Seguiments, Gestió de les Objeccions, Tancament...)
      3.6 Convertir més. Practicar y empoderar Habilitats Comercials crítiques
      (Sintonia, Detecció, Venda Creuada...)

Xavier Fumanal Cuadrat
      Consultor en Estratègia e Innovació Comercial
      Xavier Fumanal Cuadrat
      Consultor en Estratègia e Innovació Comercial

Empresari i Responsable d’Expansió i Desenvolupament a S2CX-The Customer Centric Company.

Co-Founder i Responsable de Marketing a Get-Pizza.com

Dissenya i facilita programes de millora competitiva per a tota mena d’empreses i sectors (Caixabank, H&M, Cambra de Comerç de Barcelona, BanReservas, ZTE, Nexus Energía, Service Point, Innovi-Clúster Vitivinícola Català,...).

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ