Inaugurat a IL3-UB el curs “La producció: l'art de fer una pel·lícula” d’Els Juliols UB

Es va celebrar la inauguració del curs d’Els Juliols “La producció: l'art de fer una pel·lícula”, que s’impartirà de l’11 al 15 de juliol en l'Institut de Formació Contínua IL3-UB. Han estat presents en l'acte el vicerector adjunt de la Universitat de Barcelona, Ernest Abadal Falgueras, en representació del rector de la Universitat de Barcelona, Joan Guàrdia Olmos, i el president de la Societat de serveis per als productors audiovisuals EGEDA, Enrique Cerezo.

Inaugurado en IL3-UB el curso “La producción: el arte de hacer una película” de Els Juliols UB

“El cinema ens conta històries, ens transmet emocions i ens permet conèixer altres cultures a través del llenguatge audiovisual. És una magnífica eina”, va celebrar el president de la Societat de serveis per als productors audiovisuals EGEDA, Enrique Cerezo, i va assenyalar que “els cursos d'estiu Els Juliols són innovadors perquè introdueixen una nova manera d'interpretar la formació i el curs que s'inaugura avui, gràcies a la Fundació Aula de Cinema Col·lecció Josep M. Queraltó, segueix aquesta mateixa línia.”

El curs “La producció: l'art de fer una pel·lícula” tindrà una càrrega de 20 hores lectives, que s'impartiran de manera intensiva durant aquesta setmana de manera presencial en les instal·lacions de l'Institut de Formació Contínua IL3-UB. Tal com va explicar Enrique Cerezo, el programa abordarà els elements principals de la producció cinematogràfica, tant des del punt de vista del cinema com a indústria, com d'eina d'aprenentatge.

Així mateix, el president de la Societat de serveis per als productors audiovisuals EGEDA va destacar: “És un gran honor per a EGEDA participar d’Els Juliols. No tinc cap dubte que el curs que avui inaugurem permetrà als participants descobrir una nova dimensió de la indústria cinematogràfica i del cinema com a recurs pedagògic.

Per la seva part, el vicerector de la Universitat de Barcelona, Ernest Abadal Falgueras, va indicar que “Els Juliols és l'oferta que té la Universitat per obrir-se a la societat. En aquests cursos, valorem tant la diversitat dels assistents com la participació d'organitzacions externes culturals”. En aquest sentit, va agrair a les entitats que van col·laborar en la creació i impartició del curs, i va convidar tots els participants a gaudir dels nous coneixements adquirits al llarg de la setmana.