Inici de la matrícula per als cursos Gaudir UB del primer trimestre 2021-2022

La Universitat de Barcelona obre la convocatòria per als cursos Gaudir UB del primer trimestre 2021-2022, que s'impartiran des del pròxim 27 de setembre fins al 20 de desembre.

Gaudir UB. Primer trimestre 2020-2021

En aquesta edició, els alumnes podran optar per participar tant de manera en línia com presencial, per garantir que els cursos puguin adaptar-se a la realitat de cada participant i tenir l’abast més gran possible.

Els alumnes podran triar entre cinquanta-set propostes formatives en castellà i català de diverses temàtiques, entre les quals es troben art, música i cinema; benestar personal i estratègies professionals; ciències naturals i medi ambient; dret, ciències forenses i jurídiques; economia i empresa i ciències socials; història i antropologia; filosofia, llengua i literatura; medicina i psicologia; mobilització social i educació; i tecnologia i energia.

Cada curs tindrà una durada total de 20 hores al llarg de tot el trimestre. Quant als terminis de matriculació, els alumnes tindran temps per inscriure's fins cinc dies abans de l'inici de cada curs, de manera digital en la pàgina web de Gaudir UB.

Gaudir d'aprendre, més a prop que mai

Gaudir UB és un programa que neix amb l'objectiu d'acostar el coneixement de qualitat que es genera a la Universitat de Barcelona al conjunt de la societat i brindar experiències educatives accessibles, amb l'objectiu de gaudir del plaer d'aprendre. En aquest sentit, els cursos són de caràcter divulgatiu, no tenen restriccions ni requisits d'ingrés o titulació prèvia. Els costos de la matrícula són reduïts, amb tarifes especials per a antics alumnes, membres de la comunitat UB i de l'IL3-UB, entre d’altres.

Els cursos Gaudir UB són impartits per professors que en la seva majoria provenen d'aquesta casa d'estudis i dels seus centres de recerca. Al seu torn, el programa compta amb certificació impartida per la UB i compta amb el reconeixement com a crèdits acadèmics per a aquells participants que siguin alumnes de la universitat. Amb tot, els cursos Gaudir UB formen part del compromís constant de la Universitat de Barcelona de posar a la disposició de la societat la qualitat i el rigor acadèmic que la caracteritzen.

Més informació i matrícula, fes clic aquí