4 nous membres de FarmaIndustria en la Comissió Assessora dels Cursos d'Especialització Farmacèutica de l’IL3-UB

A la segona meitat de l’any el cicle de seminaris d’especialització, de format online i 7 hores de duració, oferirà formacions en àmbits com registres internacionals, finances, risk management, impureses, supply chain, annex 15, indústria 4.0, etc.

4 nuevos miembros de FarmaIndustria en la Comisión Asesora de los Cursos de Especialización Farmacéutica de IL3-UB

El Programa de Cursos d’Especialització per a la Indústria Farmacèutica de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) anuncia la incorporació de quatre nous membres a la Comissió Assessora, tots representants de FARMAINDUSTRIA o de l’Associació Nacional Empresarial de la Indústria Farmacèutica. Es tracta del Sr. Christian de la Red, director de qualitat corporativa i QP de Ferrer Internacional; la Dra. Marta Español, directora d’assumptes reglamentaris de Laboratori Reig Jofre; la Sra. Sonia Juan, responsable de registres de Boehringer Ingelheim i el Sr. Emilio Román, director corporatiu de garantia de qualitat de Laboratoris Almirall.

La Comissió Assessora, integrada per experts de l’àmbit farmacèutic, sociosanitari i acadèmic, és la responsable de la definició dels continguts dels programes d’especialització que l’àrea de farmàcia de l’IL3-UB ofereix als professionals del sector. La incorporació d’aquests nous perfils, tots professionals en actiu en posicions estratègiques dins de laboratoris líders a escala global i ve a reforçar l’aposta que fa l’IL3-UB per oferir formació sempre connectada amb la pràctica professional real.

El Programa de Cursos d’Especialització de la Indústria Farmacèutica va arrencar el passat mes d’abril i oferia 23 formacions altament especialitzades que responen a reptes específics de la indústria farmacèutica com és la digitalització, la integritat de les dades, el compliance, el risk management, l’estadística aplicada, els indicadors de qualitat, la nova ICH Q14 de desenvolupament de mètodes analítics, les bases legals de registres, etc. També hi ha lloc per l’anàlisi de qüestions de plena actualitat com és la gestió farmacèutica en la crisi de la COVID-19 i els avenços en noves tecnologies, big data, indústria 4.0 i intel·ligència artificial.

Com que es tracta d’una formació que ha de ser aplicable de manera immediata a un àmbit específic de la pràctica farmacèutica, els seminaris s’han dissenyat per aportar coneixements de manera àgil i senzilla: es realitzaran de manera online i demanden una dedicació de 7 ores dividides generalment en dues mitges jornades.

Ja estan obertes les matrícules dels següents seminaris per la segona meitat de l’any: