L’IL3-UB fa entrega dels diplomes dels Cursos de l’Àrea d’Empresa 2022-23

Els alumnes dels Cursos de l’Àrea d’Empresa 2022-23 de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) han posat punt i final al curs acadèmic amb l’acte de cloenda. El Paranimf de la Universitat de Barcelona, la sala més noble d’un edifici que enguany compleix 150 anys, ha estat l’escenari on aquest dijous 29 de juny s’han lliurat els diplomes als alumnes titulats.

Clausura cursos área empresa 2023

Entre totes les modalitats s’han graduat un total de 199 alumnes, dels quals 131 han assistit a l’acte de cloenda. A més, 154 familiars i acompanyants també han estat presents en un esdeveniment multitudinari que ha omplert el Paranimf amb 285 convidats, sense comptar directors ni personal d’IL3-UB.

Les persones que no han pogut assistir a l’acte també l’han pogut gaudir per streaming amb una retransmissió en directe que ha estat seguida per 240 persones.

La vicerectora de Política Docent de la Universitat de Barcelona, la Doctora Conxita Amat, ha presidit la cerimònia acompanyada pel Sr. Guillem Íñiguez Papell, director general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Prèviament a l’entrega dels títols, el Sr. Pere Juárez, professor de la Universitat de Barcelona i president del Club d’Emprenedoria i Innovació d’Alumni UB, ha impartit la conferència Claus per innovar participant en un equip d’alt rendiment. Jazzing!!

La ponència ha posat en valor la importància de l’observació i l’exploració a l’hora d’adaptar-se a un entorn cada vegada més canviant, tot establint paral·lelismes entre el Jazz i el treball d’alt rendiment en equip. Conceptes com la mentalitat, la generositat, la gratitud o la creativitat han estat protagonistes d’una conferència que busca abraçar el canvi i fomentar la innovació.

Entrega de diplomes

El moment més esperat pels estudiants, familiars i acompanyants que han omplert el Paranimf de la Universitat de Barcelona ha arribat amb l’entrega dels diplomes de Màsters i Postgraus de la Promoció 2022-23.

Els alumnes dels sis Màsters i els quatre Postgraus de l’Àrea d’Empresa que ha impartit aquest curs l’Institut de Formació Contínua IL3-UB han gaudit d’un moment que recordaran per sempre i que ha de suposar un impuls important en el seu creixement personal i professional. La coordinadora de Programes Formatius d’IL3-UB, Maria Isabel Pina, ha estat l’encarregada d’anomenar els alumnes un per un per atorgar-los el reconeixement.

Abans de concloure l’acte, el director general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, el Sr. Guillem Íñiguez Papell, ha dedicat unes paraules als alumnes: "Hem posat al vostre abast una formació de qualitat, amb un enfocament innovador que busca l’excel·lència acadèmica, tant en la metodologia i els continguts com en la flexibilitat. Espero i desitjo que tots els coneixements i totes les eines que els professors us han facilitat resultin significatives en la vostra vida professional".

L’acte de cloenda ha finalitzat amb les paraules de la vicerectora de Política Docent de la Universitat de Barcelona, Conxita Amat. “Ara ningú pensa en una trajectòria professional completament lineal. És aquí on rau la importància de la formació contínua, per reorientar i millorar una carrera. Les universitats hem de donar resposta a aquesta necessitat social, és una prioritat i una obligació.”

Amb les paraules de la vicerectora i el cant del Gaudeamus Igitur s’ha donat per clausurat el curs acadèmic 2022-23 dels cursos de l’Àrea d’Empresa de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).