L'IL3-UB rep un reconeixement pel seu suport a les Seleccions UB

El IL3-UB recibe un reconocimiento por su apoyo a las Selecciones UB

L'Institut de Formació Contínua IL3-UB rep un reconeixement de la Universitat de Barcelona pel suport donat als seus equips esportius Seleccions UB. Durant l'Acte de reconeixement als esportistes UB i del 25 aniversari del Programa Tutoresport celebrat al Paranimf de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, el rector i la vicerectora de la universitat, el Dr. Joan Guàrdia i la Dra. Marta Ferrer, van fer lliurament al director de l'IL3-UB Guillem Iñiguez d'una placa en agraïment pel suport a les Seleccions UB, i a l’OSSMA/Servei Mèdic per la col·laboració en les mesures antiCovid durant les activitats esportives en el curs 2020-2021.

La Universitat de Barcelona participa, al llarg del curs acadèmic, dels Campionats de Catalunya Universitaris mitjançant les seves Seleccions UB, en els esports d'equip bàsquet, futbol, futbol sala, handbol, rugbi 7 i voleibol. En el curs 2020-2021, han participat un total de 266 esportistes als Campionats de Catalunya Universitaris i 104 esportistes en els Campionats d’Espanya Universitaris en què han guanyat un total de 102 medalles, 97 de les quals a Catalunya i 5 a escala estatal. Durant l’acte, s’ha fet entrega de plaques als esportistes més destacats, en reconeixement del seu esforç.

Per part seva, Ulpi Román, cap de secció de Competicions Esportives a la Universitat de Barcelona, va explicar que el curs 2020-2021 va ser “un any excepcional, de molts canvis i adaptació”, en el qual van poder tirar endavant “gràcies a l'esforç dels esportistes, de les entitats col·laboradores, dels serveis i treballadors de la casa i dels companys d'altres universitats”. En aquest marc, l'OSSMA va ser destacada per la seva participació en l’adopció de mesures anticovid, que van permetre a les Seleccions UB participar en els Campionats Universitaris del curs en un any travessat per la pandèmia.

Per cloure l'acte, el director del CAR, el Sr. Ramon Terrassa, va agrair, en representació de la Generalitat de Catalunya, “a tots els agents involucrats que han fet possible l'èxit, totes les peces del trencaclosques que fan que realment la compatibilització de l'esport i de la vida acadèmica universitària sigui una realitat”. Per la seva part, el rector Dr. Joan Guàrdia va agrair els esportistes “per representar-nos d'una manera tan brillant i intensa”, com també a totes les persones, entitats i institucions involucrades, i va destacar que “l'esport és un magnífic vehicle per a l’ensenyament”.