Women 360º Congress celebra la 20a edició amb la promoció de la salut mental de la dona

• La cita tindrà lloc el proper 17 de novembre a la sala Paranimf de la Universitat de Barcelona.

• Per quart any consecutiu, el Congrés de Salut, Benestar i Empresa per a Directives i Empresàries compta amb la coorganització de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

• La violència econòmica, el lideratge femení, la prevenció en salut i el benestar emocional són els principals eixos d'aquesta edició.
Women 360º Congress celebra su 20.ª edición con la promoción de la salud mental de la mujer

El proper 17 de novembre, Women 360º Congress celebra la 20a edició a l'emblemàtic Paranimf de la Universitat de Barcelona. Per quart any consecutiu, el Congrés de Salut, Benestar i Empresa per a Directives i Empresàries compta amb la coorganització de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), que renova el seu compromís ferm amb el talent femení i donar suport al paper de la dona en tots els àmbits de la societat.

Congrés pioner a visibilitzar el lideratge femení

El Women 360º Congress neix el 2014 de la mà de Rosa Cuscó, com una plataforma de comunicació per donar veu a la dona directiva i empresària mitjançant espais de coneixement, diàleg, debat i networking. Va ser pioner a visibilitzar el talent i el lideratge femení i a promoure la igualtat de gènere. “El món necessita conèixer dones capdavanteres en l'àmbit de la salut, el benestar i l'empresa, que impactin, inspirin i transformin la vida d'altres persones; dones compromeses amb el benestar comú. I el Women és el lloc idoni per fer-ho”, destaca Rosa Cuscó, ideòloga i fundadora del Women 360º Congress.

Des de llavors, el congrés ha reunit més de 3.000 dones empresàries, altes directives i emprenedores de diversa condició per compartir coneixements, experiències i inspiració per a la transformació personal i la promoció de la salut, les relacions professionals i l'empoderament femení a les empreses. A més, s'ha centrat a promoure bones pràctiques per afrontar els reptes actuals i acompanyar les organitzacions i les institucions perquè siguin més saludables, sostenibles, inclusives i igualitàries.

La salut i el benestar emocional, eix transversal de la 20a edició

La cita anual per a la dona 360º arriba a la seva 20a edició per donar visibilitat i sensibilitzar professionals, líders i agents implicats en la presa de decisions, així com als mitjans de comunicació, sobre la necessitat de reivindicar la cura i la prevenció de la salut mental. “Volem continuar contribuint a l'evolució de la dona per millorar l’autoconeixement i gestionar més i millor la seva salut i benestar, enfortint el seu lideratge personal i professional connectat a les emocions”, apunta Rosa Cuscó.

Per això, el congrés comptarà amb una representació de professionals del sector de la salut i l'empresa que participaran en diferents ponències i en una taula rodona per compartir experiències, projectes i investigacions recents sobre la promoció de la salut mental de les dones.

En aquest sentit, a la nova edició del Women 360º Congress es coneixeran les últimes novetats sobre la detecció precoç del càncer de mama amb UBRA, el revolucionari sostenidor intel·ligent, la vinculació de la síndrome de fatiga crònica i la covid persistent o l'impacte de la salut mental en les malalties invisibles, entre d'altres. També es presentarà en primícia TESORO, un projecte de recerca conjunt entre Itàlia i Espanya que aporta nous coneixements sobre la Violència Econòmica (VE) a les dones.

La cloenda de la jornada es farà amb el debat sobre l'abordatge de la salut mental des de les àrees d’influència social, empresarial, familiar i personal, que aportarà eines de prevenció i d’actuació.

Institucions, empreses i marques compromeses amb la salut i el lideratge

Un any més, Women 360º Congress compta amb empreses i institucions com l'Ajuntament de Barcelona, el Col·legi de Farmacèutics, el Col·legi de Metges de Barcelona i l'Institut Català de les Dones, entre d'altres, que en fan possible la celebració gràcies al seu valuós suport.

A més, diverses marques patrocinadores aposten per la cura de la salut i la visibilitat de les dones a l'alta direcció com Martiderm, Kern Pharma, Labs Gynea, Pileje, Deiters, Aquilea EnRelax, Ceregumil, Mútua General de Catalunya, Famiskin i María Padilla Centros de Estètica.

Sobre el Women 360º Congress

El Women 360º Congress, el Congrés de Salut, Benestar i Empresa per a Directives i Empresàries, neix com un espai de comunicació i networking que posa en valor el talent femení, amb un equip de professionals de salut, tecnologia i comunicació amb un mateix objectiu: millorar la salut i el benestar de les persones.

Per saber-ne més i consultar el programa, visita aquest enllaç